Dagen i dag startet også med regn, men det ga seg ganske raskt. Det ble langsov i dag også, det skjer jo bare når vi er på camping. Kanskje er det sengene eller kanskje noe annet. Deilig er det hvertfall. Innen vi var klare for å ta fatt på dagen hadde sola kommet frem..
I dag våknet vi til øs, pøs regnvær. Det har regnet ganske tett gjennom store deler av natten. Det var deilig å kunne sove litt lenge og bare høre på regnet utenfor.🌧️🌧️🌧️
I dag skulle vi flytte klokka en time frem, så vi sov vel ikke så mye lenger enn vanlig. Vi hadde bestilt rundstykker i resepsjonen, så Frank syklet bort og hentet. Så var det endelig frokost, Det er den koseligste stunden når vi er her på tur. Lang og god frokost. Det er jo aldri noe som skjer hjemme, så det er kanskje derfor man føler så på det.🤩
Endelig var tiden kommet etter en lang vinter. Vi har ventet og ventet på at sesongen for fine turer og koselige stunder skal ta til. Vi bestilte plass på Båstad camping et godt stykke ned i Sverige sammen med våre reisevenner Heidi og Rune. Plassen ble bestilt for lenge siden, vi måtte velge et sted som det ikke var snø, men lite visste vi at snøen forsvant ganske tidlig flere steder i år.😂
Vi reiste etter jobb på fredagen. Ville komme oss ut på tur så raskt som mulig. Vi tenkte at da kunne vi overnatte på veien. Heidi og Rune dro også på fredag, men de hadde bestilt seg plass på camping i Uddevalla.
Denne helgen hadde vi tatt oss fri på fredagen. Vi hadde booket oss inn på Ragnerud camping som ligger i Dalsland. Her skulle vi tilbringe den siste helgen med våre reisevenner Heidi og Rune. De avsluttet sin høstferie her, og kom frem tidlig på dagen. Vi kjørte etter jobb på torsdag, og det ble en trøblete vei som tok 5 timer i stedet for 3.🥺🥺
Da ble det tur denne helgen også. Det var jo meldt så strålende vær, så man kunne jo ikke la være. Som tidligere nevnt så er det litt jobb å finne ut hvor vi skal dra. Har jo vært mange steder de siste åra. Mange steder kan besøkes om igjen, og sånn ble det denne gangen. Vi har vært her på First Camp Solvik flere ganger, men det er ganske fint her så da går det bra.👍🏻
Denne helgen hadde vi lyst å reise på tur igjen. Det er jo vanskelig å finne sted som passer med vær, samtidig som det ikke skal være så veldig langt unna. Vi sjekket været hele uka og på onsdag kveld bestemte vi oss for Brumunddal. Det skulle være fint vær det meste av lørdagen, og det fikk holde.🤞🏻😅
Etter å ha vært hjemme en helg så var det duket for en ny helgetur. Været var sånn passe, men det skulle være ganske fint lørdag og søndag. Så er det litt vanskelig å finne på hva vi skal gjøre og hvor vi skal dra. I løpet av uka som var, så datt fjelltur til Øysteinatten på Lifjell inn, så da var det å finne en campingplass i nærheten. Det falt på Bø camping, hvor vi ikke har vært med campingvogn før. Tror vi har bodd her i forbindelse med en håndballturnering for yngste datter en gang for lenge siden.😅
Ja, har ikke før kommet hjem fra ferie, før det bærer ut på ny tur. Elsker det. Vi sjekket litt rundt hvor vi skulle dra, men kjente på at det var litt vanskelig å bestemme seg. Heidi og Rune (som vi reiser sammen med av og til), skulle til Telemark. Da ble det enkelt å gjøre det sammen med de, så vi bestilte på samme sted. Det var også ledig plass siden av hverandre.🤩👍🏻
I dag var vi raskt oppe ved 0800 tiden. Vi spiste frokost og pakket sammen. Var klare ved 1000 tiden. Det ble ikke mange timene på denne campingplassen.😅